יום שישי

טיפים לשופינג Sale חכם

תקופת הסיילים כבר ממש כאן ולפני שאנחנו מתנפלות על החנויות וקונות רק בגלל שזה זול בואי ננסה לעשות את חכם. לקנות רק מה שבאמת צריך ומחמיא לך.
הרעיון העיקרי הוא לבנות מלתחה איכותית, בסיסית ופונקציונאלית מלתחה שאפשר לעשות מגוון שילובים מעניינים ומרעננים. אז בואי נתחיל


טיפים לסטיילינג חכם


1. לפני שאת יוצאת לקניות את מוזמנת לעשות סדר בארון כדי לדעת מה יש ומה אין לך.
אם לא תסדרי ותבדקי מה חסר לך . רוב הסיכוי שתקני משהו שכבר יש לך בארון.
טיפ אישי - להכין רשימת קניות , כן... כמו לסופר רשימת פריטים שהיית רוצה שיהיה לך במלתחה או כשהתלבשת בבוקר וגילית שבא לך ללבוש היום חולצת כפתורים לבנה אבל אין לך תרשמי!
כשתצאי לקניות תיצמדי לרשימה,  ברור שתמשכי לדברים אחרים שאת אוהבת ורוב הסיכוי שכבר קיים לך בארון אבל תמיד תוכלי לחזור לרשימה.

2. זאת הזדמנות לקנות פריטים איכותיים וקצת יותר יקרים שבדרך כלל לא בתקציב שלך. העיקרון החשוב פריט יקר או שווה שיהיה קלאסי שישמשך אותך למשך שנים.  בגדים קלאסיים הם פריטים שתמיד באופנה ואין להם פג תוקף. טרנדים חולפים שאת אוהבת תשמרי לקניית אביזרים או פריטים ממש זולים.

3. השתדלי לקנות בגדים שאת באמת אוהבת ומחמיאים לך ולא קשור למחיר. הרבה פעמים אני מוצאת בארון של לקוחות בזמן ייעוץ סטיילינג פריטים עם תוויות שהן לא לבשו. הן מתפתות לקנות בגד כי הוא ממש זול אבל הוא לא מחמיא ולא מתאים. במצב כזה הזול הוא היקר .
טיפ אישי -אני מאמינה שהרושם הראשוני שאת מציצה במראה בתא הלבשה קובע אוהבת או לא.
לא מומלץ לבחון את הבגד מול המראה הרבה זמן , מה שקורה שהרבה פעמים מתרגלים למראה ומתחילים "לחפש" יתרונות בבגד ובמראה ומתחילים לשכנע את עצמנו למה זה יפה.

4. לקנות בגדים לקיץ!(לעונה הבאה) כן שמעת טוב החנויות מלאות בחולצות קצרות ושמלות שיכולות לשמש אותך לקיץ אז למה לא לקנות היום בשליש מחיר עוד חודש תשלמי מחיר מלא על פריט כמעט זהה. לפעמים אני צריכה להתאמץ ולחפש את ההבדלים בין שתי חולצות אחר במחיר 59 ₪ והשנייה קולקציה חדשה 199 ₪.
לא חבל, צריך רק לשנות קצת את המחשבה והמודעות.
בגדים קצרים אפשר ללבוש גם בחורף בימים חמים, מתחת לעליונות ובעונות  מעבר -  שווה.

5. מומלץ לקנות פריטים שמתאימים כבר לבגדים שקיימים לך בארון מבחינת הצבע והסגנון, לפני שאת קונה בגד תחשבי איך את יכולה לשלב אותו עם עוד 3 פריטים שיש לך בארון וליצור מגוון שילובים (את זוכרת מה יש לך בארון כי עשית סדר בארון.....).

אני מאחלת לך חווית שופינג מהנה ואיכותית.
הסטיילינג האישי מתאים לכל אישה, בכל מידה, גיל ותקציב.

לכל מי שחושבת כמו רוב לקחותיי ש -
אין בחנויות בגדים יפים ולא מוצאת כלום או שצריך תקציב גדול לקניות.
את מוזמנת להתקשר ולגלות שהחנויות מלאות בבגדים מחמיאים שאת לא מודדת אותם מרוב היצע,
ואפשר לקנות המון פריטים איכותיים ואביזרים משלימים בפחות מ100 ₪ שווה לא...



שלך באהבה,
שושי ליבנה "פשוט להתלבש"
סטיייליסטית אישית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה