יום רביעי

לפתוח את 2020 בסטייל!

סיום של עשור והתחלה של שנה חדשה גורם למחשבה וסיכומים...

השינוי המשמעותי בחיי התרחש בעשור הזה כשנהייתי עצמאית ואני כבר 8 שנים סטייליסטית אישי.

במהלך השנים פגשתי מאות לקוחות ונשים והבנתי הרבה דברים על נשים, בגדים , סטיילינג ומודעות.

הבנתי שבגדים זה בעיקר כלי ויש המון חסמים, נושא הדימוי גוף והעצמה נשית זה העיקר. 

כסיכום העשור שלי חשוב לי להעצים, לתת כלים לשדרוג המלתחה וההופעה ובעיקר לגרום לכמה שיותר 

נשים לאהוב את עצמן.

כתבתי מגוון משפטים הנפוצים ביותר שאני שומעת מלקוחות כולל טיפים ומשימות לשנה החדשה.

מתחילות...

1. יש יותר מידי בגדים בארון – מפחדות לזרוק או להעביר וחבל.

בארון הבגדים צריך שיהיה רק בגדים שמחמיאים, שאת אוהבת ובמידה הנכונה

כל השאר אמור לצאת זה "מסתיר" את כל מה שטוב

עדיף שיהיה מעט בגדים אבל מוש.

* משימה לשנה החדשה – להוציא את כל הבגדים שלא מתאימים.

2. אין לי מה ללבוש – תחושה שלא קשורה לכמות הבגדים אלא חוסר יצירתיות ושיעמום.

מומלץ לגוון את ההופעה לשלב בין סגנונות והכניס ממתקים ותבלינים להופעה = אביזרים.

* משימה לשנה החדשה – להוסיף צבע, אביזרים וגוון למלתחה.

3. לובשות סטים קבועים – מנצלות 20% מהארון וכמעט תמיד לובשות אותם "סטים" אותה חולצה עם 

אותו מכנס...

* משימה לשנה החדשה – ליצור שילובים חדשים ומעניינים מהבגדים שיש לך בארון

4. קונות מה שכבר יש בארון – הולכות על בטוח והמוכר.

ממליצה להעזר ברשימה כדי לרשום מידי יום פריטים שחסר לכן במלתחה ולצאת לקנות מתוך רשימה 

יעזור לך לדייק את המלתחה.

אין סיבה שיהיה לך 10 זוגותמכנסיים שחורים וג'ינסים כחולים.

בסוף זה נראה אותו דבר.

* משימה לשנה החדשה – בקניה הבאה לקנות פריטים שאין לך בארון צבעים שונים, הדפסים או סגנון 

שונה ממה שאת רגילה.

5. קושי לפרגן לעצמנו –  מגיע לך להיות מאושרת אני מאמינה שאמא מאושרת ומרוצה מעצמה, 

כל המשפחה והסביבה נהנת. הילדים והבן זוג הכי יפרגנו לך שתשקיעי בעצמך.

* משימה לשנה החדשה – ללבוש מחר לעבודה/ סידורים בגד מושקע "חגיגי" ושונה מההופעה 

היומיומית שלך.

6. רואות את מה שפחות אוהבות – כשאני שואלת לקוחה מה היא אוהבת בעצמה אני כמעט תמיד 

אקבל מה לא אוהבת , שתיקה ואפילו כלום... אין מושלם אבל יש שלם ולכל אחת יש את הצדדים היפים 

שלה והגיע הזמן להבליט, להעצים ולראות את הכוס המלאה.

* משימה לשנה הקרובה – לרשום לעצמך מה את אוהבת בגוף שלך ולהבליט

פנים / צוואר בעזרת צבע,  צעיף, שרשרת, איפור

מותן – בעזרת חגורה וגזרות מחמיאות.

7. חוששות לבלוט – הרבה נשים שפגשתי מתביישות או חוששות להתלבש יפה, להוסיף צבע, איפור ועוד

 מחשש לבלוט וחבל, אנשים אוהבים להיות בחברה של אנשים שאוהבים את עצמם. אל תחששי כל יום 

להתלבש באהבה והשקעה בלי סיבה למסיבה...

* משימה לשנה החדשה - להוסיף למלתחה פריטים עם צבע, הדפס, נצנצים פשוט להעיז! אפילו 

בקטנה בעזרת אביזרים.

8. פחד מצבעים - "שחור זה נוח" מבטיחה לך שאותו בגד בצבע שונה נוח באותה מידה...

זה נובע מנוחות והרגשת בטחון מהפחד להתבלט וחבל!!!

* משימה לשנה החדשה - לשלב במלתחה צבעים נוספים.

לשלב בכל הופעה לפחות 3 צבעים שונים ואם אפשר עם הדפס.

9. אין לי את זה! משפט שאני שומעת הרבה

סטיילינג זה חוש נרכש וניתן לפתח אותו די בקלות צריך רק רצון והשראה

* משימה לשנה החדשה- לבחור תמונה של הופעה שאת אוהבת ו "לחקות" אותה, לקבל השראה וליצור 

הופעה דומה מהבגדים שיש לך בארון.

10. אין לי אומץ! בסוף מדובר בבגדים, צבעים, סגנון וכיף אני מבטיחה לך שאם תנסי לשנות, לגוון והעיז 

תקבלי יותר מחמאות וכיף להתלבש ולנסות.

* משימה לשנה החדשה – ללבוש משהו שלא לבשת ממזמן או אף פעם שמלה/ חצאית/ פריט מנומר/ 

מנצנץ/ צעיף/ נעליים צבעוניות ועוד'


האמת שהתרגשתי לכתוב את הדברים ולהיזכר בלקוחות ותהלכים מהממים שעברתי עם נשים ונערות 

בעשור האחרון.

אני מאמינה שהתחברת לחלק מהטיפים והכלים ומקווה שתיישמי כדי להתחיל את השנה עם קצת יותר 

סטייל ותעוזה. 

אני מאחלת לך הרבה אהבה עצמית, פרגון לעשות מה שאת אוהבת זמן לתחביבים, לנפש ולהרגיש טוב

עם עצמך.

לכל מי שרוצה שינוי, שדרוג, טיפים וכלים אישיים לשדרוג המלתחה וההופעה מוזמנת ליצור איתי קשר 

ונתחיל בייעוץ אישי בארון הבגדים וקניות ממוקדות.

להתחיל את השנה בסטייל!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה