יום ראשון

10 טיפים לרענון ההופעה שלך כבר מחר בבוקר!

שבוע הבא יום האם, איך את מפרגנת לעצמך?
אני אוהבת את יום האישה ואני כן חושבת שצריך לציין אותו גם ב 2020.
גם שהפכו אותו ל "יום המשפחה" אני עדיין מציינת את יום האם.
ואני מאמינה שאתן איתי בדעה.
כשלאמא טוב כל המשפחה והסביבה מרוויחה!!!
שאלה? איפה את ממוקמת בין סולם הערכים שלך והמחויבות?
ילדים, עבודה, בן זוג, סידורים, הורים....
רוב הנשים ממקמות את עצמן במקום די נמוך קודם דואגות לצרכים של האחרים.
משפט שאני זוכרת מהילדות "מי ידאג לי אם לא אני..." ולא שמעתי אותו מאמא שלי אלא מחברה שלה שתמיד היתה מטופחת וגאה.
לקח לי זמן להתרגל למשפט ולהבין אותו אבל אני באמת מסכימה איתו כשטוב לנו ואנחנו משקיעות בעצמנו לימודים, תזונה, פנאי וכמובן במראה החיצוני אנחנו שלמות יותר ומאושרות יותר.
אז אחרי ההקדמה אני מקווה שאתן בעניין להשקיע בהופעה שלכן וקצת לשדרג, לצאת קצת מתרדמת החורף (למרות שבחורף קל יותר לשדרג את הסטייל).

איך משדרגים את המראה וההרגשה כבר ממחר.

1. מנצלת את הבגדים בארון – יוצאת מהאוטומט ומתחילה לשלב בין הבגדים שיש לך בארון לא ללבוש אותם "סטים" קבועים.

2. לובשת בגדים מחמיאים ושאת אוהבת אותם, 
כל מה שלא עושה לך את זה יותר מוציאה מהארון.

3. מרעננת את ההופעה – לא בקניות אלא עם בגד שלא לבשת כל העונה, אני בטוחה שיש לך הרבה כאלה, לפי הסטטיסטיקה אנחנו מנצלות 20% הארון שלנו.

4. לובשת פריט "חגיגי" – מומלץ לנצל פריטים שאת שומרת לערב ואירועים מיוחדים לשימוש יומיומי, עבודה, או פגישה עם פריטים יומיומיים.
שמלות, חצאיות, חולצות מנצנצות, ג'קט מוחייט ועוד'
יום האם, האישה או כל יום בשיגרה יכול וצריך להיות יום של חגיגה.

5. צבע – משפר את המצב רוח משמעותית תשלבי בהופעה פריטים צבעוניים עם נוכחות ורוד, אדום, כתום, צהוב או כל צבע שאת אוהבת כדי להקפיץ ולהרים את ההופעה והאנרגיה.

6. אביזרים – התבלינים של ההופעה לשדרוג ההופעה ובחורף קל יותר עם צעיפים וגרביונים עם דוגמאות, תכשיטים, כובעים ועוד'

7. לפרגן לעצמך קניות שוות – לקנות מה שאין לך בארון! פריטים שישדרו לך את ההופעה ולא סתם עוד בגד שכבר יש לך בארון.

8. במידה הנכונה – הקפידי על מידה מתאימה לא קטן מידי או גדול מידי אם הגוף השתנה עלית או ירדת במשקל פרגני לעצמך ולגופך הופעה מתאימה ומחמיאה בהתאם לגזרה החדשה ובלי חשש שמשהו יכול להשתנות, חשוב לחיות את העכשיו וכאן.

9. השלמת המראה והקצוות – לטפח את השיער וציפורניים שיראו מכבדים ומשלימים למראה. טיפוח ופינוק להרגשה טובה יותר, קצת איפור יעזור לרענון.

10. תאהבי את עצמך – תדגישי את כל מה שאת יותר אוהבת בגוף שלך ואני בטוחה שיש הרבה. אהבה עצמית משפיעה על כל ההמראה והרגשה.


מי שלא שלמה עם עצמה, משתעממת מהמלתחה והופעה שלה ומעוניינת בייעוץ מעצים מוזמנת להפגש איתי (מתאים כשובר מתנה).


מאחלת לכן יום האם, משפחה ואישה שמח, מלא בסטייל 
והרבה אהבה עצמית
שושי ליבנה| סטייליסטית אישית
פשוט להתלבש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה